TAŞINIR TALEPLERİNİN ELEKTRONİK ORTAMDA ALINMASI
Bakanlığımızın Taşınır Taleplerinin Elektronik Ortamda Alınması ile ilgili 2008/54 Nolu Genelgesi ilişikte sunulmuştur.
1)Okul ve kurum müdürlüklerinin taşınır taleplerini l.Dönem için Şubat -Mart aylarında;ll.Dönem için Ağustos-Eylül aylarında olmak üzere iki ayrı dönemde bildireceklerdir.Aci durumlarda ise talepler(yeni bina,pansiyon,alan/dal açılışı,...vb.) her zaman ilçe/il milli eğitim müdürlüklerine iletebilecektir.
2)Okul/kurum müdürlüklerinde,taşınır kayıt ve kontrol yetkilileri,Taşınır Mal Yönetmeliği modülünün talep işlemleri kısmından taşınır taleplerini girerek onaylama işlemini yapacaktır.
Gereğini bilgilerinize rica ederim.
Burhan ÖZDEMİR
İlçe Milli Eğitim Müdürü
EKLER:
/meb_iys_dosyalar/2015_02/25104322_2008_54_genelgeguncel.doc